Saknad

image

Dagarna går upp och ner… just för tillfället är det en liten svacka där framför allt saknaden efter Merlin är enorm!!
Livet springer på i samma fart som innan och bjuder på mycket roligt tillsammans med Mio. Men i ensamma stunder när tankarna rullar då är det Merlin som finns på min näthinna.

image

image

image

image

image

Det är tomt utan honom…

Speciellt tomt har det känts på sistone på våra promenader i skogen och på stranden. Mio han lullar löst bredvid mig. Kanske går nån meter hit och dit för att nosa, men kommer snabbt tillbaka igen och fortsätter lulla som en gammal gubbe haha.
Annat var det när de var två! Då var det fullt ös medvetslös. Det finns inte på samma sätt längre hos Mio.
Jag menar inte att han inte är lycklig men det där lilla sista saknas, som han utstrålade när de var två.

Merlin, min älskade ängel!
Livet blir aldrig detsamma utan dig!!

image

image

image

image

image

image

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Saknad

  1. Liza skriver:

    Åh vad jag kan känna din saknad, tomheten efter sin bästa vän. Klart att det inte är detsamma utan Merlin! Det är ju en pusselbit som fattas hos er. Och hos Mio som växte upp med honom.
    Jag blir lika tårögd varje gång jag ser honom, underbara Merlin med sina helt underbara ögon. Jag älskar hans ögon!❤
    Underbara bilder på de två ljuvliga och den med de två blå uppe på rundbalen är verkligen helt underbar!❤
    Kramar i massor till er❤

Kommentera

