6 månader av saknad

image

Idag är det 6 månader sen Merlin togs ifrån oss. Även om vi vet att han nu slipper lida och istället kan springa runt på gröna ängar och leka, så känns det som han togs ifrån oss.

Han hade alldeles för mycket kvar att göra i livet. Vi hade ju precis kommit igång….

Saknaden är fortfarande stor och idag har det runnit många tårar.
Men det behöver ju komma ut för att man sen istället ska kunna tänka på alla fina minnen.
Merlin var min finaste ängel.

image

image

Gav mig på ett träningspass med Mio i förmiddags. Med dunkande huvudvärk, ett svajjigt humör och lite stressad så borde jag insett att det var himla korkat. Några fina bitar, bl.a det fria följet. Däremot gick varken rutan eller fjärren nåt vidare. Suck att man aldrig lär sig.

Gick senare i eftermiddag ut och gjorde ett nytt försök. Med mycket bättre känsla och resultat!!! Så nu försöker jag ta med mig den känslan till imorgon!

image

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 6 månader av saknad

  1. Liza skriver:

    Även här kommer tårarna när jag ser goa fina Merlin❤ Det var och är bara så f-bannat orättvist att han var tvungen att gå över regnbågsbron alldeles för tidigt men han har det bra nu och slipper lida och här kom tårarna igen! Gråter med er :´(
    Kramar i massor från oss❤

Kommentera

